مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:452024-01-02بين الملل

تجارت کثیف


رسانه های مستقل و آزاداندیش جهانی طی چند روز گذشته در یک افشاگری، از جنایت جدید رژیم صهیونیستی یعنی سرقت اعضای بدن شهدای و اسرای فلسطینی در زندان های این کشور خبر داده اند.

- رسانه های مستقل و آزاداندیش جهانی طی چند روز گذشته در یک افشاگری، از جنایت جدید رژیم صهیونیستی یعنی سرقت اعضای بدن شهدای و اسرای فلسطینی در زندان های این کشور خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد خادمی، در یادداشتی در این باره نوشت: در این افشاگری آمده است: صهیونیست ها با سرقت پوست، قرنیه، استخوان ها، بافت ها، اندام ها و اعضای حیاتی بدن فلسطینیان بدون اطلاع یا رضایت بستگان، آنها را در تحقیقات پزشکی دانشگاه های خود استفاده می کنند، یا به متقاضیان بیمار یا زخمی اسراییلی پیوند زده، یا در تجارت جهانی غیرقانونی اعضای بدن به کشورهای دیگر قاچاق و یا در بانک پوست و اعضای بدن خود ذخیره می کنند.

براساس گزارش ها، اسراییل به بزرگترین مرکز تجارت جهانی غیرقانونی اعضای بدن انسان تبدیل شده است.

یکی از اولین گزارش ها درباره دزدیدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط صهیونیست ها، را دانلد بوستروم خبرنگار مستقل سوئدی در 26اوت 2009در روزنامه آفتونبلات با عنوان آنها اعضای بدن پسران ما را به تاراج می برند به چاپ رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت کثیف

تجارت کثیف