مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:002024-01-20سياسي

دهقان: هرگز نباید بهانه به دست دشمن بدهیم


معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به میزان حساسیت اقدامات فراجا، گفت: این نهاد با مردم به شکل مستقیم سروکار دارد و ما که خود را جریان عدالت خواه جهانی و تابع امام زمان می دانیم، - معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به میزان حساسیت اقدامات فراجا، گفت: این نهاد با مردم به شکل مستقیم سروکار دارد و ما که خود را جریان عدالت خواه جهانی و تابع امام زمان می دانیم، هرگز نباید بهانه به دست دشمن بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد دهقان در بیست و چهارمین گردهمایی معاونت حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا با بیان اینکه امنیت از جمله نعمت هایی است که تنها زمانی که از وجود آن محروم شویم قدرش را می دانیم، اظهار کرد: با توجه به این، فراجا به عنوان متولی اصلی تامین و حفظ امنیت در کشور، از جایگاه بسیار ویژه و حیاتی برخوردار است.

در حوادث پاییز سال گذشته به درستی جایگاه و ارزش فراجا و کارکنان خدومش احساس شد که چگونه با ازجان گذشتی و تقدیم شهید و جانباز برای حفظ امنیت حماسه آفرینی کردند.

وی در ادامه به نحوه برخورد پلیس در غرب و ایران با شهروندان اشاره کرد و گفت: نظام سلطه برای تداوم سلطه خود، جریان ظالمی را در دنیا ایجاد و برای آن افراد بی رحمی را تربیت کرده است که از خوی انسانی فاصله گرفته اند که نتیجه اش را امروز مشاهده می کنیم؛ چه هنگامی که پلیس آمریکا، گلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقان: هرگز نباید بهانه به دست دشمن بدهیم

دهقان: هرگز نباید بهانه به دست دشمن بدهیم