مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:252024-01-11اجتماعي

خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می شوند


فرماندار رفسنجان با اشاره به پدیده قطع و سرقت درختان پسته در شهرستان، گفت: برگ تردد خودروهای حمل چوب های هرس شده تنظیم شده و از امروز به بعد چنانچه، - ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به پدیده قطع و سرقت درختان پسته در شهرستان، گفت: برگ تردد خودروهای حمل چوب های هرس شده تنظیم شده و از امروز به بعد چنانچه، خودروهای حمل چوب، این مجوز را نداشته باشند توسط نیروی انتظامی توقیف و با صاحبان خودرو طبق مقررات و قانون برخورد خواهد شد.

حسین رضایی شامگاه 20 دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: گزارش های زیادی مبنی بر قطع و سرقت درختان در سطح شهرستان اعلام شده و با توجه به این که کشاورزان پسته کار برای به ثمر رسیدن یک نهال پسته حدود 15 سال زحمت و انتظار می کشند، شایسته نیست که سرمایه آنها به سرقت برود.

وی افزود: با توجه به سرقت درختان پسته، ضمن هماهنگی با نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی برگ حمل چوب های هرس شده تنظیم شده و چنانچه خودروهای حمل چوب این برگه را نداشته باشند توسط نیروی انتظامی توقیف می شوند و از تردد آن ها جلوگیری به عمل می آید.

فرماندار رفسنحان بیان کرد: مجوز مذکور هم توسط دهیاری ها، مالک باغ یا نماینده قانونی باغ امضا می شود و در غیر این صورت فاقد اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می شوند

خودروهای بدون مجوز حمل چوب در رفسنجان توقیف می شوند