مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:462024-01-08اقتصادي

آنالیز 90 دقیقه ای آب و پساب با دستگاه ساخت ایران


دستگاه آنالایزر آنلاین مانیتورینگ COD به عنوان یکی از شاخص های مهم اندازه گیری آلاینده ها در نمونه های آب و پساب از سوی فناوران کشور عرضه شده و قادر است در مدت 90 دقیقه نتایج آنالیز آب را به کاربر ارائه دهد.

- محمد جواد کارگر شورکی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان،  آنالایزر آنلاین مانیتورینگ COD را از دستاوردهای این شرکت دانست و گفت: این دستگاه از آنالیزهای مبتنی بر هضم و اسپکتروفتومتری استفاده می کند و نتایج بسیار سریع، دقیق و قابل اعتمادی را ارائه می دهد و استفاده از آن بسیار آسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی COD یا مصرف اکسیژن شیمیایی را یک شاخص مهم برای اندازه گیری میزان آلاینده های آلی و شیمیایی در پساب ها دانست و اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده زیست محیطی ناشی از آب و پساب ، افزایش قابل توجه میزان اکسیژن مورد نیاز شیمیایی (COD) است و اندازه گیری مقدار آن می تواند به درک بهتری از آلودگی آب ها و محیط زیست کمک کند.

مصرف اکسیژن شیمیایی (COD)، نمایانگر مقدار اکسیژن مورد نیاز برای تجزیه و تفسیر آلاینده های شیمیایی و مواد آلی موجود در پساب است.

کارگر شورکی با بیان اینکه آنالایزر آنلاین مانیتورینگ COD، اندازه گیری مداوم COD را در مراحل فرایند تصفیه آب و پساب فراهم می کند و از بخش های نظارتی تصفیه خانه های فاضلاب پشتیبانی می کند، یادآور شد: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز 90 دقیقه ای آب و پساب با دستگاه ساخت ایران

آنالیز 90 دقیقه ای آب و پساب با دستگاه ساخت ایران