مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:252024-01-03سياسي

همسویی بازسازی عتبات عالیات با شعار جامع محوری و تمدن سازی دانشگاه اصفهان


بر اساس اصل جامع محوری و تمدن سازی که رویکرد دانشگاه اصفهان است، این دانشگاه بر خود لازم می داند که در عرصه عتبات عالیات نقشی مهم داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه اصفهان گفت: بر اساس اصل جامع محوری و تمدن سازی که رویکرد دانشگاه اصفهان است، این دانشگاه بر خود لازم می داند که در عرصه عتبات عالیات نقشی مهم داشته باشد.

امروز 13 دی ماه 1402، نشست خبری همایش بین المللی نقش ایرانیان در توسعه و بازسازی عتبات عالیات در ادوار گذشته در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در این افتتاحیه که هم زمان و به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار قاسم سلیمانی، برگزار شده بود، جمعی از خبرنگاران رسانه های کل کشور حضور داشتند.

در این مراسم، حسین هرسیج، رییس دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به رویکردی که دانشگاه در پیش گرفته است، بتواند در ابعاد علمی و فرهنگی، کمک رسان ستاد توسعه و بازسازی عتبات باشد و نقشی درخور را ایفا کند.

رییس دانشگاه اصفهان در ادامه و به یاد زنده یاد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: همه ما مدیون تلاش های این گونه فرماندهان جبهه مقاومت هستیم که کمک های بسیار و چندبعدی داشتند؛ یعنی اگر ما امنیتی در دانشگاه داریم و اگر در ستاد عتبات عالیات می توانند به بازسازی و توسعه آن مناطق دست بزنند، مدیون چنین افرادی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسویی بازسازی عتبات عالیات با شعار جامع محوری و تمدن سازی دانشگاه اصفهان

همسویی بازسازی عتبات عالیات با شعار جامع محوری و تمدن سازی دانشگاه اصفهان