مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:202024-01-01سياسي

حاج قاسم که بود؟


13 دی ماه یادآور بزرگمردی است که به دست پهپادهای دشمن در سوریه به شهادت رسید؛ سردار حاج قاسم سلیمانی از آن دست قهرمانانی است که برای همیشه تاریخ در دل و ذهن این ملت جا خوش کرده و دلاور مردی ها و رشادت ها و شجاعت زبانزدش ثبت و ضبط خواهد شد.

- 13 دی ماه یادآور بزرگمردی است که به دست پهپادهای دشمن در سوریه به شهادت رسید؛ سردار حاج قاسم سلیمانی از آن دست قهرمانانی است که برای همیشه تاریخ در دل و ذهن این ملت جا خوش کرده و دلاور مردی ها و رشادت ها و شجاعت زبانزدش ثبت و ضبط خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه بصیرت نوشت: حتی دشمن هم به بزرگی و اقتدار، صلابت و توان مدیریتی و نظامی این سردار بزرگ اسلام معترف بود، سرداری که چنان دشمنان را به ترس و واهمه می انداخت که خواب راحت نداشتند؛ سرداری که داعش و تکفیری های جنایتکار را در سوریه و عراق با روش های تاکتیکی و جنگ نوین نابود کرد و اجازه نداد هیچ دشمنی به خاک و ناموس وطن نگاه چپی بیندازد.

فرقی نمی کرد اینوری باشی یا آنوری، خارج نشین و داخلی، چپی یا راستی، اصلاحی و اصولی و ولایی هیچ تفاوتی نداشت وقتی حاج قاسم محبوب همه این دل ها بود و همه به اقتدار و صلابت و شجاعتش باور داشتند.

مرد میدان بود به اعتراف همگان حاج قاسم مرد میدان های آتش و گلوله و خون، مرد نبردهای سخت و عملیات های پیچیده نظامی بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم که بود؟

حاج قاسم که بود؟