مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 11:012024-01-15بين الملل

تصمیم چند نفر حمله به یمن را مشروع نمی کند


در حمله به یمن قدرت های مسلط غربی در حالی مدعی مشروعیت می شوند که تنها چند نفر یعنی رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر بریتانیا و نزدیکان آنان تصمیم گرفته اند! - در حمله به یمن قدرت های مسلط غربی در حالی مدعی مشروعیت می شوند که تنها چند نفر یعنی رییس جمهوری آمریکا و نخست وزیر بریتانیا و نزدیکان آنان تصمیم گرفته اند! عصر ایران؛ محمدحسن گودرزی- از زمان شروع عملیات حماس علیه اسراییل که با نام طوفان الاقصی و در تاریخ ششم اکتبر صورت گرفت، غزه شاهد یکی از بزرگ ترین حملات اسراییل به فلسطینیان بوده و فاجعه انسانی در این باریکه شکل گرفته است.

   از سوی دیگر حمایت حوثی های یمن از فلسطینیان که از طریق حمله به کشتی های تجاری به مقصد اسراییل صورت گرفته باعث شد نیروهای بریتانیا و آمریکا با ادعای محافظت از امنیت دریایی به یمن و مواضع حوثی ها حملات هوایی را انجام دهند.

این وضعیت باعث شده نگرانی ها از گسترش ناامنی و جنگ به سایر نقاط خاورمیانه و بروز درگیری های جدید بیشتر از پیش شود.

     نیون آنجلیچ (Neven Andjelic)، کارشناس مسائل بین الملل و استاد دانشگاه ریجنتس لندن (Regent s University) در حوزه روابط بین الملل و حقوق بشر است.

  با او که از سال 2014 تا 2018 در کمیته مشورتی کنوانسیون چارچوب برای حمایت از اقلیت های ملی - شورای اروپا خدمت کرده درباره شرایط کنونی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم چند نفر حمله به یمن را مشروع نمی کند

تصمیم چند نفر حمله به یمن را مشروع نمی کند