مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:002023-12-24سياسي

اخبار سیاسی سوم دی؛ دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش/تکذیب حواشی سفر رییسی به پرند


«دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش»، «روابط ایران و افغانستان»، «انتخابات 1402»و «تکذیب حواشی سفر رییس جمهور به پرند» از موضوعات مهم خبری سوم دی 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش ، روابط ایران و افغانستان ، انتخابات 1402 و تکذیب حواشی سفر رییس جمهور به پرند از موضوعات مهم خبری سوم دی 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروزهم در جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) نیروی پدافند هوایی ارتش با هشدار نسبت به فناوری جنگ های آینده، گفت: آیا در 20 سال آینده تهدید واقعی ما هواپیماها، پهپادها و موشک ها هستند یا ریزپرنده هایی که از ترکیب این فناوری ها نظیر هوش مصنوعی، قدرت انفجاری، ارتباطات کوانتومی به یکباره با 5000 ریزپرنده مواجه خواهیم بود؟ **** در آیین رونمایی از کتاب های تخصصی انتشارات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح که در سومین نمایشگاه ایران ژئو برگزار شد، سرلشکر صفوی توسط انتشارات ایران به چاپ رسید که حاوی زندگی و کارنامه درخشان سرهنگ دوم محمود اسکندری (1329-1380) خلبان جنگنده نیروی هوایی ارتش ایران است که در جنگ ایران و عراق در سه عملیات مهم شامل عملیات آزادسازی خرمشهر، عملیات اچ3 و عملیات بغداد حضور مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی سوم دی؛ دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش/تکذیب حواشی سفر رییسی به پرند

اخبار سیاسی سوم دی؛ دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش/تکذیب حواشی سفر رییسی به پرند