مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:552023-12-31اقتصادي

بهره مندی بیش از 4 میلیون نفر از آموزش های مهارتی


گزارش ها از ارائه آموزش های مهارتی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای به بیش از 4 میلیون و 400 هزار نفر در دولت سیزدهم حکایت دارد.

- گزارش ها از ارائه آموزش های مهارتی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای به بیش از 4 میلیون و 400 هزار نفر در دولت سیزدهم حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی ارائه آموزش های مهارتی غیررسمی، همگام با استانداردهای ملی و بین المللی، رسالت ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر را برعهده دارد.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای با داشتن 650 مرکز آموزش دولتی و 20 هزار و 794 آموزشگاه آزاد فعال فنی و حرفه ای و بیش از 5400 مرکز جوار کارگاهی سهم بسزایی در ارائه آموزش های مهارتی، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی نیروی کار دارد.

هم اکنون عمده گروه های هدف آموزش های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای را دانشجویان و فارغ التحصیلان، دانش آموزان، کارجویان، اتحادیه ها و اصناف، سربازان وظیفه، شاغلین بنگاه های اقتصادی، ساکنین مناطق محروم، مرزی و سکونتگاه های غیررسمی، زنان خانه دار، گروه های در معرض آسیب و زنان سرپرست خانوار، کودکان کار، افراد دارای معلولیت، روستاییان و عشایر، زندانیان، معتادان بهبودیافته، آسیب دیدگان اجتماعی و اتباع خارجی تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 4 میلیون نفر از آموزش های مهارتی

بهره مندی بیش از 4 میلیون نفر از آموزش های مهارتی