مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 08:552024-01-12سياسي

وظیفه جنبش دانشجویی برای مقابله با ترفندهای دشمن علیه انتخابات


دشمن از ترفندهای مختلفی برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات استفاده می کند برای همین جنبش دانشجویی نیاز است براساس مطالبه رهبر انقلاب با این ترفندها قاطع و صریح مقابله کند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: دشمنان ما طی سالهای گذشته همواره تلاش کرده اند تا با استفاده از ترفندها و شکل های مختلف مردم را نسبت به هر آن چیزی که موجب حل مسائل و قوی شدن کشور بواسطه حضور مردم در صحنه می شود مایوس کنند که یکی از این موارد بحث مهم انتخابات است.

ترفندهای دشمن برای دلسرد کردن مردم از انتخابات مقام معظم رهبری طی بیاناتی که سال های گذشته داشته اند به بسیاری از ترفندهایی که دشمنان درباره انتخابات در کشور ما به کار گرفته اند اشاره کرده اند، البته دشمن در بسیاری از موارد خیلی علنی برای عدم حضور مردم در انتخابات تلاش کرده است و گاهی علنا از مردم خواسته تا در انتخابات شرکت نکنند.

با این حال اما علیرغم این تلاش ها، ملت ایران همواره نسبت به حضور در انتخابات حساس بوده اند و هر بار که تلاش دشمنان با قدرت بیشتر شده، مردم ما هم با حضور گسترده تری پای صندوق های رای حاضر شده اند.

یکی از مسائلی که موجب شده ترفندهای دشمنان برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات ناکام بماند، تبیین خوب مسائل از سوی جریاناتی است که مردم به آنها اعتماد دارند و البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه جنبش دانشجویی برای مقابله با ترفندهای دشمن علیه انتخابات

وظیفه جنبش دانشجویی برای مقابله با ترفندهای دشمن علیه انتخابات