مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:402024-01-18حوادث

لباس نیروهای عملیاتی اورژانس تهران تغییر کرد


معاون فنی و عملیات اورژانس استان تهران از تغییر رنگ و مدل لباس نیروهای عملیاتی اورژانس استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، تسنیم نوشت: اسماعیل فراهانی از تغییر فرم لباس نیروهای عملیاتی اورژانس استان تهران خبر داد و اظهار کرد: نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی در شرایط جوی مختلف در شهر و جاده، به صورت شبانه روزی خدمات اورژانس را با استفاده از ناوگان عملیاتی اورژانس شامل موتورلانس، اتوبوس آمبولانس، اورژانس هوایی و .

به شهروندان ارائه می کنند؛ با توجه به این که لباس های سابق نیروهای اورژانس به خوبی جوابگوی شرایط عملیاتی نبود؛ تصمیم گرفتیم که لباس جدید برای نیروهای عملیاتی طراحی کنیم که همکاران بتواند در فضاهای مختلف که مأموریت انجام می دهند از آن راحت تر استفاده کنند.

وی درباره ویژگی های لباس جدید نیروهای اورژانس تهران توضیح داد: یک تیشرت به رنگ سرمه ای با آرم اورژانس روی بازو، سینه و قسمت پشت، طراحی شده است؛ به دلیل این که این لباس دکمه ندارد سرعت عمل نیروها را برای آمادگی و انجام عملیات اورژانس افزایش می دهد.

همچنین فرم شلوار نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی تغییر کرده و یک شلوار کتان 6 جیب طراحی شده که جیب های آن برای قراردادن برخی اقلام و تجهیزات ضروری، مناسب است؛ این شلوار نیز رنگ سرمه ای دارد و برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس نیروهای عملیاتی اورژانس تهران تغییر کرد

لباس نیروهای عملیاتی اورژانس تهران تغییر کرد