مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:102024-01-14ورزشي

اختصاص بودجه برای تکمیل فضاهای ورزشی میاندورود


استاندار مازندران با بیان اینکه باید سرانه ورزشی را در این شهرستان ارتقا دهیم تا همه جوانان از این فضا بهره مند شوند، گفت: تنها سالن استخر توسط بخش خصوصی در حال ساخت بود که به دلیل مسائل مالی متوقف شد و آن هم جز برنامه مصوبات شهرستانی کمک می کنیم تا در اختیار مردم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی مهمان مردم میاندورود شد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران که با 60 مدیر استانی در میاندورود حضور یافت، در آغاز با حضور در گلزار شهدای سورک با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرد.

‎ افتتاح ورزشگاه سورک برنامه دیگر سفر استاندار مازندران به شهرستان میاندورود بوده که در حاشیه افتتاح در نوزدهمین سفر شهرستانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به همت مسؤولان امر این سالن در اختیار جوانان منطقه قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه در شهرستان میاندورود از منظر سرانه اماکن ورزشی وضعیت خوبی نداریم، افزود: دو سالن دیگر در حال ساخت است که قرار شد تخصیص ویژه ای دهیم یک سالن تا 22 بهمن و دیگری تا پایان سال در اختیار مردم شهرستان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه برای تکمیل فضاهای ورزشی میاندورود

اختصاص بودجه برای تکمیل فضاهای ورزشی میاندورود