مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 21:462024-01-11سياسي

رسانه ها، دولت و مدیران باید شرایط را برای امیدآفرینی در جامعه فراهم کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سپهر خلجی بعد از ظهر امروز 21 دی ماه در جمع خبرنگاران استان فارس با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با برنامه ریزی هایی که داشته زمینه را برای ایجاد نارضایتی از وضعیت کشور به جوانان جامعه القا کند، گفت: از این رو رسانه ها، دولت و مدیران باید شرایط را برای امیدآفرینی در جامعه فراهم کنند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند با توجه به در جریان بودن جنگ ادراکی باید شرایط را برای مقابله با برنامه های دشمن فراهم کنیم.

خلجی تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری رسانه ها نیز نقش اثرگذاری در تامین امنیت جامعه داشته و باید در این بخش نقش آفرین باشند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه ما در جنگی هستیم که با جنگ نظامی تفاوت بسیاری دارد، یادآور شد: در جنگ نظامی مردم می فهمند دشمن مقابل آنهاست ولی در جنگ ادراکی این احساس را ندارند، در جنگ ادراکی که توسط دشمن طراحی شده است جوان ما باید از کشورش بیزار شود، از دین و هر آنچه نماد دین است بیزار شود و تصویری در این مسیر در ذهنش بسازد اما ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به مشکلات کشورهای اروپایی گفت: اروپا در زمان جنگ اوکراین چه وضعیتی پیدا کرد؟ تورم تا 19 درصد افزایش یافت، ایام کرونا کار به ماسک دزدی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها، دولت و مدیران باید شرایط را برای امیدآفرینی در جامعه فراهم کنند

رسانه ها، دولت و مدیران باید شرایط را برای امیدآفرینی در جامعه فراهم کنند