مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 08:252024-01-12پزشكي

تاثیرگذاری مناسب کلاس های مجازی برای «آمادگی زایمان»


نتایج یک مطالعه پژوهشی نشان از آن دارند که برای آماده کردن زنان باردار به منظور داشتن یک زایمان خوب و سالم، کلاس های آموزش مجازی نیز از تاثیراتی مناسب نظیر کلاس های حضوری برخوردارند و در شرایط ویژه می توانند به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

- نتایج یک مطالعه پژوهشی نشان از آن دارند که برای آماده کردن زنان باردار به منظور داشتن یک زایمان خوب و سالم، کلاس های آموزش مجازی نیز از تاثیراتی مناسب نظیر کلاس های حضوری برخوردارند و در شرایط ویژه می توانند به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملکرد سلامتی در دوران بارداری را می توان به عنوان اقداماتی که به نحوی بر سلامت زنان باردار، جنین و نوزاد و پیامدهای بارداری تاثیرگذار هستند، تعریف کرد که بایستی در طول مراقبت های دوران بارداری شناسایی و کسب شوند.

این اقدامات شامل مراقبت های روتین دوران بارداری، آموزش درمورد بارداری و زایمان، دریافت مکمل ها و ویتامین های تجویزشده، ورزش منظم، افزایش وزن مناسب، عادات غذایی سالم، مراقبت از دندان و ترک رفتارهای ناسالم مانند مصرف دخانیات و الکل و اعمال جنسی پرخطر هستند.

ازآنجاکه ارتقاء سلامت مادران، اولویت اصلی اکثر کشورها و سازمان ها از جمله سازمان جهانی سلامت است، آموزش در این خصوص می تواند نقشی ویژه ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری مناسب کلاس های مجازی برای «آمادگی زایمان»

تاثیرگذاری مناسب کلاس های مجازی برای «آمادگی زایمان»