مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:002024-01-08سياسي

صدور 187 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف گلستان


مدیرعامل شرکت گاز گلستان از صدور 187 مورد اخطار در برنامه پایش مصرف گاز ادارات دولتی استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی طالبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رییس جمهور به همه ادارات و سازمان های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه گیری و نظارت مصرف گازطبیعی را در برنامه نظارتی خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: این شرکت هم حسب برنامه های تدوین شده، با هماهنگی دستگاه های مرتبط، پایش های دوره ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجام داده که در این رابطه تاکنون، چهار هزار و 174 مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام پذیرفته که نتیجه آن صدور سه مورد ممانعت، 187 مورد اخطار و دو مورد هم قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

طالبی تصریح کرد:کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف، ضمن بررسی و ارزیابی دمای محیط ادارات، راهکارها و توصیه های لازم را به ادارات مربوطه ارائه می کنند تا هرچه سریع تر با انجام اقدامات مناسب ، مصرف گاز را بهینه کنند.

وی، با قدردانی از همراهی و همکاری همه ادارات استان که برای اجرای شایسته پایش دما نهایت همکاری را داشته اند، بر استمرار انجام این طرح باهدف نهادینه سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 187 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف گلستان

صدور 187 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف گلستان