مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:102023-12-30سياسي

حماسه 9 دی برای نسل جدید گفتمان سازی شود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی دانش بنیان سپاه استان اصفهان گفت: حماسه 9 دی برای نسل جدید به منظور دشمن شناسی گفتمان سازی شود.

  - مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی سپاه استان اصفهان: حماسه 9 دی برای نسل جدید گفتمان سازی شود ایسنا/اصفهان مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی دانش بنیان سپاه استان اصفهان گفت: حماسه 9 دی برای نسل جدید به منظور دشمن شناسی گفتمان سازی شود.

  حجت الاسلام علی رییسان، امروز(شنبه، 9 دی) در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی تیران و کرون در محل آستان مقدس امامزاده احمد(ع)، اظهارکرد: حماسه 9 دی نقطه عطف و رای اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: دشمن در سال 88 با ایجاد فتنه به دنبال براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود اما بصیرت مردم این واقعه را تبدیل به فرصت برای انقلاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در مجتمع آموزشی دانش بنیان سپاه استان اصفهان، ادامه داد: دشمن و منافقین تصور دیگری از فتنه در آن سال داشتند ولی جریان بر عکس رقم خورد و این بصیرت و هوشیاری ملت ایران همیشه حامی نظام بوده و بنیان انقلاب را تحکیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن شناسی موضوع مهم برای حفظ نظام محسوب می شود، تصریح کرد: گفتمان سازی مقابله با فتنه، امکان رشد فکری و شناختی مردم را ارتقا می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی برای نسل جدید گفتمان سازی شود

حماسه 9 دی برای نسل جدید گفتمان سازی شود