مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:052024-01-12سياسي

تأمین منافع آمریکا فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی در منطقه است


فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه، تأمین منافع آمریکاست و این رژیم همواره می کوشد تا منافع آمریکایی ها را تأمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیدرضا ستاری، جریان شناس سیاسی ظهر امروز در نشست تبیینی جریان شناسی سیاسی و فرهنگی با رویکرد تبیین ضرورت قدرت منطقه ای ایران با توجه به حوادث اخیر کشور در شرکت توزیع برق استان سمنان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شماری از هم وطنانمان در کرمان، با عنوان حدیثی از رسول اکرم (ص) در این نشست بیان کرد: بنا بر فرمایش پیامبر خدا (س)، ارزش 2 نعمت امنیت و تندرستی از نظر مردم پوشیده است.

وی بیان کرد: در دوره کرونا اهمیت و ضرورت سلامت در کشورهای دنیا کاملاً درک شد و با از دست دادن شمار زیادی از هم وطنانمان در کشور متوجه اهمیت موضوع سلامتی و تندرستی شدیم.

این جریان شناس سیاسی افزود: سؤالی که اینجا پیش می آید، این مهم است که در بعد امنیت هم باید به بلا و مصیبت ناامنی مبتلا شویم تا به ضرورت آن پی ببریم و عده ای قدر این نعمت و دستاورد را بدانند؟ ستاری به بخشی از اقدامات سردار سرافراز اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و تأکید کرد: ضرورت گسترش قدرت منطقه ای و بین المللی ایران آنجایی نمود پیدا می کند که با مشاهده مستندات تصویری جنایات گروهک های تروریستی و در رأس آن، داعش در سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین منافع آمریکا فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی در منطقه است

تأمین منافع آمریکا فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی در منطقه است