مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:002024-01-02بين الملل

رییس جمهوری کومور جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد


رییس جمهور کومور در سخنرانی خود در مجلس ملی این کشور به مناسبت آغاز سال جدید میلادی در بخشی از سخنانش به موضوع کشتار غزه اشاره کرد و گفت، از اقدامات وحشیانه ای که توسط سازمان ملل متحد محکوم شده و علیه غیرنظامیان در نوار غزه انجام می شود، - رییس جمهور کومور در سخنرانی خود در مجلس ملی این کشور به مناسبت آغاز سال جدید میلادی در بخشی از سخنانش به موضوع کشتار غزه اشاره کرد و گفت، از اقدامات وحشیانه ای که توسط سازمان ملل متحد محکوم شده و علیه غیرنظامیان در نوار غزه انجام می شود، وحشت زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غزالی عثمانی گفت: من محکومیت خود را نسبت به قتل عام هایی که در مقابل چشمان ما در غزه و سرزمین های اشغالی فلسطین رخ می دهد و ناامیدی خود را از انفعال و گاه همدستی برخی بازیگران در جامعه جهانی ابراز می کنم.

به نقل از دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری این کشور، اتحادیه کومور به جمع عاشقان جهانی صلح و آزادی می پیوندد که خواهان پایان بمباران بیمارستان ها، قطع آب و برق و حملات مرگبار ارتش اسراییل هستند که قربانیان آن عموما غیرنظامیان، سالمندان، مردان و زنان و کودکان می باشند.

رییس جمهوری کومور افزوده است: ما خواستار پایان دادن به استعمار، جابجایی اجباری جمعیت در غزه و کرانه باختری و راه حلی پایدار برای این درگیری طولانی هستیم که حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری کومور جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

رییس جمهوری کومور جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد