مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:352023-12-25سياسي

راه اندازی مرکز چرم در همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان با بیان اینکه راه اندازی مرکز چرم همدان به عنوان یک برند کمک بزرگی به اشتغالزایی است از فعالیت 177 مرکز آموزشگاه فنی و حرفه ای در شهر همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر صبح امروز در شورای مهارت شهرستان همدان در سالن فرمانداری با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در جامعه اظهار داشت: راه حل مشکلات اقتصادی در مهارت آموزی و پرهیز از مدرک گرایی است و باید فرهنگ مهارت آموزی به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: اینکه برخی از واحدهای تولیدی نیروی کار کم دارند و از طرفی هزاران نفر متقاضی شغل هستند به علت کم توجهی به مهارت آموزی در جامعه است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: کاریابی ها فرصت بزرگی برای تولید و اشتغالزایی هستند و باید ارتباط بیشتری با فنی و حرفه ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: چرم همدان با سابقه ای دیرینه یک برند اقتصادی است و راه اندازی مرکز چرم کمک بزرگی به تولید و اشتغالزایی است.

ربانی مهر با بیان اینکه فنی و حرفه ای باید جامعه هدف خود را از دانش آموزان و دانشجویان تا سربازان و مردم عادی گسترش دهد، خاطرنشان کرد: از 229 مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان 177 مرکز در شهر همدان فعال است که باید متناسب با ظرفیت های شهر آموزش ها ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز چرم در همدان

راه اندازی مرکز چرم در همدان