مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:502024-01-11پزشكي

نوشیدن 8 لیوان آب در روز یک فریب است؟!


اگر بر روی تردمیل ورزش می کنید و می دوید توصیه می شود که دو ساعت پیش از ورزش حدود 500 میلی لیتر مایعات بنوشید چرا که باعث هیدراتاسیون کافی شده و هم چنین آب بدن را افزایش می دهد.

- اگر بر روی تردمیل ورزش می کنید و می دوید توصیه می شود که دو ساعت پیش از ورزش حدود 500 میلی لیتر مایعات بنوشید چرا که باعث هیدراتاسیون کافی شده و هم چنین آب بدن را افزایش می دهد.

نتیجه مطالعه ای در سال 2015 میلادی نشان داد که برخی از ورزشکاران به قدری نگران کم آبی بدن هستند که در حین ورزش آب زیادی مصرف می کنند که می تواند مجموعه ای از پیامدهای مضر را برای سلامتی به دنبال داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیا نوشیدن هشت لیوان آب در روز کار درستی می باشد؟! نه چندان.

کالج آمریکایی پزشکی ورزشی حداقل مصرف حدود 1.

7 لیتر آب در روز را پیشنهاد می کند با این وجود، مقدار مطلوب آب مصرفی برای هر فرد براساس مواردی مانند جنسیت، سن، سطح فعالیت و حتی موقعیت جغرافیایی متفاوت است.

افرادی که در ارتفاعات بالاتر زندگی می کنند مانند افرادی که در آب و هوای گرم تر و خشک تر به سر می برند بیش تر مستعد کم آبی می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از GQ، اگر در رژیم غذایی خود از میوه ها و سبزیجات سرشار از آب مانند توت فرنگی، کاهو، کرفس، آناناس و طالبی استفاده نمی کنید باید میزان آب بیش تری بنوشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشیدن 8 لیوان آب در روز یک فریب است؟!

نوشیدن 8 لیوان آب در روز یک فریب است؟!