مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:352024-01-16ورزشي

گزارش مارکا از لندن، رییس فیفا خشمگین است؟


اهدای جایزه The Best به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در غیاب این بازیکن در مراسم تعجب بسیاری را به همراه داشته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مراسم اهدای جوایز The Best از سوی فیفا شب گذشته در لندن برگزار شد و مسی بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

  اهدای این جایزه به این ستاره آرژانتینی شاید یکی از عجیب ترین و غافلگیرکننده ترین تصمیمات در چند سال اخیر و شاید حتی تاریخ فوتبال بود که انتقاد های بسیاری را هم به همراه داشت و باعث شد که بسیاری از افراد از این که این جایزه به او رسیده است ابراز تعجب کنند.

  روزنامه مارکا گزارش مفصلی را منتشر کرده و به بررسی اتفاقاتی که در طول شب رخ داد تا در نهایت به آنچه که آن ها زیر سوال رفتن اعتبار فیفا که بزرگ ترین بازنده شب گذشته بود خوانده اند منجر شده است بپردازند.

  یکی از نکات مهمی که باید در این مورد در نظر گرفت این است که بازه زمانی رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2023 در واقع از 19 دسامبر 2022 تا 20 آگوست 2023 بود که شامل جام جهانی قطر نمی شود و همین موضوع به تعجب از انتخاب مسی دامن زده است.

  یکی دیگر از اتفاقات عجیبی که رخ داد مربوط به این اتفاق بود که هیچ یک از سه نامزد اصلی که شامل مسی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه بودند در این مراسم شرکت نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مارکا از لندن، رییس فیفا خشمگین است؟

گزارش مارکا از لندن، رییس فیفا خشمگین است؟