مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 01:352023-12-29ورزشي

درست و غلط رای کمیته استیناف و اعتراض باشگاه ها به سقف بودجه از زبان وکیل ورزشی


یک حقوقدان ورزشی درباره قانون سقف بودجه باشگاه ها و حواشی پیش آمده پیرامون آن توضیح داد.

- جی پلاس؛ از زمان شروع فصل لیگ برتر فوتبال ایران، وضع قانون سقف بودجه برای باشگاه ها حسابی سروصدا کرد؛ بر اساس دستورالعمل فدراسیون فوتبال هر تیم باید تا سقف مشخصی هزینه می کرد و در صورت تخطی از این قانون، آن ها مشمول جریمه می شدند.

اتفاقی که گریبان گیر تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان شد و آن ها با کسر امتیاز مواجه شدند، و استقلال هم مجبور شد حداقل در ظاهر، رقم قرارداد بازیکنانش را تا حد زیادی کاهش دهد.

با وجود این طی روزهای گذشته، کمیته استیناف رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز از تیم ها را رد کرد تا شرایط تیم ها در لیگ برتر تغییر کند و همین موضوع بار دیگر باعث حاشیه و اختلاف در بین تیم های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون شد.

در همین راستا، رسول باختر وکیل و حقوقدان ورزشی در گفت و گو با سرویس ورزشی جی پلاس، درباره وضع قانون سقف بودجه و صحبت های مسئولان فدراسیون مبنی بر آزمایشی بودن آن، گفت: می گویند قانونی آزمایشی است، آن را می گذارند و همان را کامل اجرا می کنند.

منظور از قانون آزمایشی این نیست که حالا یک قانونی را وضع کنیم تا بعد ببینیم چه پیش می آید، بلکه منظور این است که قانونی را نوشته ایم و در مسیر اجرایش حرکت می کنیم تا در این مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درست و غلط رای کمیته استیناف و اعتراض باشگاه ها به سقف بودجه از زبان وکیل ورزشی

درست و غلط رای کمیته استیناف و اعتراض باشگاه ها به سقف بودجه از زبان وکیل ورزشی