مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:052024-01-16سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات از هر چیز دیگر با ارزش تر است


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت گفت: مهم ترین دغدغه رهبری تا پایان امسال مشارکت حداکثری در انتخابات است زیرا میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر بسیاری در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، حجت الاسلام علی مجاهدی نسب مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت در نشست روشنگری با موضوع شرکت حداکثری در انتخابات پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان آرا روستای آبدهگاه حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) باشت اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمن از خواب بیدار شد و فهمید که چه بلای بزرگی بر سرشان آمده و اینها کسانی بودند که پس از جنگ جهانی دوم دنیا را بین همدیگر تقسیم می کردند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب، امام خمینی(ره) فریاد نه غربی و نه شرقی، جمهوری اسلامی سر دادند و فرمودند که باید روی پای خودمان بایستیم و کسی هم اجازه ندارد به ما ظلم کند و زیر بار ستم نمی رویم.

حجت الاسلام مجاهدی نسب اضافه کرد: ایران در مقابل کشورهای ابرقدرت آن زمان از لحاظ سرمایه های زیرزمینی مانند نفت و گاز، معادن، نیروی انسانی نخبه و نیروی انسانی هوشمند دارای ویژگی های مهم و خاصی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت با بیان اینکه تا پیش از انقلاب در ایران هم آمریکایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات از هر چیز دیگر با ارزش تر است

مشارکت حداکثری در انتخابات از هر چیز دیگر با ارزش تر است