مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:502024-01-13اقتصادي

جمع آوری 350 ماینر غیرمجاز در کرمانشاه از ابتدای امسال


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف 350 دستگاه استخراج رمزارز(ماینر) غیرمجاز در کرمانشاه از ابتدای امسال خبر داد.

- جمع آوری 350 "ماینر" غیرمجاز در کرمانشاه از ابتدای امسال ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف 350 دستگاه استخراج رمزارز(ماینر) غیرمجاز در کرمانشاه از ابتدای امسال خبر داد.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، برخورد با مصارف غیرمجاز خصوصا در زمینه استخراج رمز ارز را یکی از اولویت های مهم این شرکت برشمرد و گفت: در همین راستا امسال با همکاری شهروندان، نیروای انتظامی و دستگاه قضا 23 مزرعه غیرمجاز و 350 دستگاه استخراج رمزارز در استان کشف و جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: میزان توان مصرفی مراکز کشف شده براساس بررسی پرونده ها حدود 305 هزار کیلووات بوده که با بررسی تمامی پرونده ها که به تدریج در حال انجام است، این میزان بیشتر خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، عمده مراکز شناسایی شده در بخش های صنعتی، خانگی، کشاورزی و تجاری بوده است.

مرادی از تاثیر قابل توجه دستگاه های استخراج رمزارز بر افزایش مصرف برق یاد و اظهار کرد: این دستگاه ها نه تنها فشار مضاعفی به شبکه برق وارد کرده و استهلاک شبکه را به میزان زیادی افزایش می دهد، باعث آسیب جدی به تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 350 ماینر غیرمجاز در کرمانشاه از ابتدای امسال

جمع آوری 350 ماینر غیرمجاز در کرمانشاه از ابتدای امسال