مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 01:452024-01-06اقتصادي

چگونه انرژی های تجدیدپذیر ناجی زمین خواهند شد؟ /1/


بر اساس داده های منتشرشده، در سال 2018، 28 درصد از برق جهان از منابع انرژی تجدیدپذیر تولید شد که 96 درصد آن از انرژی آبی، بادی و فناوری های خورشیدی بود اما انرژی باد و خورشید تنها دو مورد از انواع مختلف فناوری انرژی های تجدیدپذیر هستند که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

- انرژی پاک در سال های اخیر محبوبیت گسترده ای یافته است، زیرا تعدادی از بزرگترین اقتصادها به دنبال کاهش اتکای خود به سوخت های فسیلی با آلایندگی بالا در بحبوحه انتقال انرژی هستند.

بخش انرژی سبز به دلیل تقاضا و کاهش قیمت ها در حال رونق است و این مورد باعث می شود که شرکت ها حتی بزرگتر و تخیلی تر فکر کنند تا راه حل های خلاقانه ای برای قدرت بخشیدن به جهان از طریق لنزی سبز پیدا کنند.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) در چشم انداز بین المللی انرژی خود در سال 2019 پیش بینی کرد که انرژی های تجدیدپذیر به طور جمعی سهم خود را افزایش می دهند و تا سال 2050 به میزان 49 درصد از تولید برق جهانی را تامین می کنند.

در این مقاله چند نوع مختلف فناوری انرژی تجدیدپذیر معرفی شده است که شامل موارد ذیل است: انرژی باد انرژی بادی یکی از سریع ترین منابع انرژی تجدیدپذیر در حال رشد است که تعدادی از کشورها در تلاش برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود به این فناوری روی آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه انرژی های تجدیدپذیر ناجی زمین خواهند شد؟ /1/

چگونه انرژی های تجدیدپذیر ناجی زمین خواهند شد؟ /1/