مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 20:352024-01-08اقتصادي

فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان بعد از سال 99 به وراث چه خواهد شد؟


مدتی که گذشت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد محدودیت زمانی وجود ندارد و فرآیند تشکیل پرونده برای تمامی متوفیان از سال 1384 تا 31 تیر ماه سال 1399 باز شده و وراث تمامی متوفیان که در این سال ها بودند و سهام عدالت داشتند می توانند به دفاتر کارگزاری و شعب بانکی منتخب اعلام شده مراجعه کنند.

- مدتی که گذشت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد محدودیت زمانی وجود ندارد و فرآیند تشکیل پرونده برای تمامی متوفیان از سال 1384 تا 31 تیر ماه سال 1399 باز شده و وراث تمامی متوفیان که در این سال ها بودند و سهام عدالت داشتند می توانند به دفاتر کارگزاری و شعب بانکی منتخب اعلام شده مراجعه کنند.

دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در خصوص انتقال سهام عدالت متوفیان بعد از سال 99 به وراث به بیان نکاتی پرداخت.

  مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: زمانی که سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث (میراث) وارد فاز اجرایی شد در گام نخست متوفیان دسته بندی زمانی شدند و بنا شد تا پایان سال مشمولان هر دوره اضافه شوند.

مدتی که گذشت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد محدودیت زمانی وجود ندارد و فرآیند تشکیل پرونده برای تمامی متوفیان از سال 1384 تا 31 تیر ماه سال 1399 باز شده و وراث تمامی متوفیان که در این سال ها بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان بعد از سال 99 به وراث چه خواهد شد؟

فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان بعد از سال 99 به وراث چه خواهد شد؟