مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 07:352024-01-14بين الملل

رسانه عبری: السنوار به تبعید نمی رود، بلکه قصد دارد پیروزی را جشن بگیرد


تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت مقاله ای درباره طرح آتش بس سه ماهه در نوار غزه تحت عنوان «زندگی با شکست» منتشر کرد که شامل آزادی تمام اسرای صهیونیست به صورت مرحله ای است.

- تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت مقاله ای درباره طرح آتش بس سه ماهه در نوار غزه تحت عنوان زندگی با شکست منتشر کرد که شامل آزادی تمام اسرای صهیونیست به صورت مرحله ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناحوم بارنیا، تحلیل گر صهیونیست روزنامه مذکور گفت: صرف نظر از طرفی که این پیشنهاد را ارائه می دهد و نامش هر چه باشد، توافقی که برای آزادی بازداشت شدگان در حال شکل گیری است نشان می دهد که دولت شروع به پذیرش نتایج محدود جنگ در غزه کرده است.

وی در مقاله خود افزود: قرار است این توافق افزایش چشمگیری در حجم کمک های بشردوستانه به غزه، علاوه بر بازگشت ساکنان به غزه و شمال آن، عقب نشینی نیروهای ارتش اسراییل و ایجاد یک اداره با بودجه بین المللی برای بازسازی نوار غزه را به همراه داشته باشد.

وی بدترین چیز در مورد این توافق را تضمین شراکت با حماس در کنترل نوار غزه در آینده دانست.

بارنیا خاطرنشان کرد: مرحله اول هر توافقی بشردوستانه خواهد بود و اولویت آزادی بیماران، مجروحان و سالمندان را در ازای آزادی هزاران اسیر فلسطینی در نظر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: السنوار به تبعید نمی رود، بلکه قصد دارد پیروزی را جشن بگیرد

رسانه عبری: السنوار به تبعید نمی رود، بلکه قصد دارد پیروزی را جشن بگیرد