مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:002024-01-06بين الملل

برقراری تماس غیر مستقیم با ایران؛ محور اصلی سفر منطقه ای بلینکن


یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا گفت که یکی از اهداف سفر وزیر امورخارجه این کشور به منطقه برقراری تماس غیر مستقیم با ایران برای جلوگیری از تشدید تنش ها است.

- برقراری تماس غیر مستقیم با ایران؛ محور اصلی سفر منطقه ای بلینکن یک مقام ارشد وزارت امورخارجه آمریکا گفت که یکی از اهداف سفر وزیر امورخارجه این کشور به منطقه برقراری تماس غیر مستقیم با ایران برای جلوگیری از تشدید تنش ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه و حملات گروه های مسلح به سربازان و کشتی های ایالات متحده در منطقه، از جمله در دریای سرخ، مقامات آمریکایی در حال بررسی چگونگی پاسخ به این حملات هستند.

بنابر گزارش شبکه سی ان ان، ایالات متحده تاکنون از طریق حمله به شبه نظامیان و زیرساخت ها در عراق و سوریه و هدف قرار دادن موشک ها و پهپادهای شلیک شده توسط انصارالله یمن به حملات علیه مواضع خود پاسخ داده است.

مقامات آمریکایی همچنین از طریق کانال های غیرمستقیم به ایران گفته اند که حملات گروه های مورد حمایتش علیه مواضع آمریکا در منطقه باید متوقف شود و در صورت لزوم از خود دفاع خواهد کرد.

مقامات آمریکایی مدعی اند که واشنگتن عمیقاً تمایلی نداشته است که از آنچه حملات دفاعی عنوان می کند و دیپلماسی غیر مستقیم فراتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری تماس غیر مستقیم با ایران؛ محور اصلی سفر منطقه ای بلینکن

برقراری تماس غیر مستقیم با ایران؛ محور اصلی سفر منطقه ای بلینکن