مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:352024-01-01ورزشي

گلایه مالک تنها باشگاه والیبال بانوان در آذربایجان شرقی از مسئولان


مالک باشگاه والیبال منافی ضمن انتقاد از عدم حمایت مسئولان آذربایجان شرقی از این باشگاه و والیبال بانوان، بیان کرد: رییس هیات والیبال آذربایجان شرقی، - ایسنا/آذربایجان شرقی مالک باشگاه والیبال منافی ضمن انتقاد از عدم حمایت مسئولان آذربایجان شرقی از این باشگاه و والیبال بانوان، بیان کرد: رییس هیات والیبال آذربایجان شرقی، خطاب به من گفت: "لوتی گری خرج دارد".

فهیمه منافی، روز دوشنبه، 11 دی در نشست خبری باشگاه منافی تبریز اظهار کرد: سه سال از تاسیس این باشگاه می گذرد، سال نخست با نواقصی همراه بود و در سال دوم (1401) موفق شدیم تا پلی آف لیگ دسته اول راه پیدا کنیم.

امسال با یک تیم در لیگ دسته اول که 40 درصد از آن بومی است و یک تیم دیگر در لیگ دسته دوم که کاملاً از نفرات بومی تشکیل شده است پای به مسابقات گذاشته ایم.

او ادامه داد: موفق شده ایم به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته اول راه پیدا کنیم و میزبانی این مرحله از رقابت ها را به تبریز بیاوریم،که این نشأت گرفته از خوشنامی تیم منافی در فدراسیون والیبال است.

منافی عنوان کرد: متاسفانه در بحث میزبانی از این مسابقات تنها هستیم و حامی نداریم.

باشگاه مقاومت متعلق به سپاه پاسداران اندکی به ما کمک کرد اما از هیچ سمت دیگر حمایت نشده ایم و تمام هزینه های مسابقات بر عهده باشگاه منافی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مالک تنها باشگاه والیبال بانوان در آذربایجان شرقی از مسئولان

گلایه مالک تنها باشگاه والیبال بانوان در آذربایجان شرقی از مسئولان