مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:352024-01-15حوادث

جنایت تکان دهنده آتش افروزان سنگدل !


محاکمه علنی دو پسر سنگدل که متهم هستند مادر ناتنی و پدرشان را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده و اجساد آنان را درون پراید به آتش کشیده اند، در حالی آغاز شد که تعدادی از دانشجویان و کارآموزان رشته های حقوق و قضا در جلسه دادگاه حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این جنایت هولناک نیمه شب نوزدهم فروردین سال 98 زمانی لو رفت که شهروندان خودروی پرایدی را در حاشیه جاده نیشابور- کاشمر مشاهده کردند که شعله های آتش از آن زبانه می کشید.

در حالی که آتش سوزان پراید را بلعیده بود و دود غلیظی از آن در تاریکی شب به هوا برمی خاست، تعدادی از رانندگان عبوری و شهروندان با امکانات اولیه به طرف آتش دویدند و قبل از رسیدن نیروهای امدادی شعله های سرکش آن را خاموش کردند اما همزمان با فروکش کردن زبانه های آتش ناگهان دو جسد سوخته در میان دودهای سیاه نمایان شد و بدین ترتیب پرونده ای جنایی روی میز دادسرای عمومی و انقلاب نیشابور قرار گرفت چرا که بررسی های مقدماتی افسران پلیس آگاهی و کارشناسان آتش نشانی حکایت از یک جنایت عمدی داشت.

ساعتی بعد با مشخص شدن مالک پراید و هویت زن و مرد میان سالی که در شعله های آتش کاملاً سوخته بودند، دامنه تحقیقات پلیسی به سوی جنایت خانوادگی کشیده شد و این گونه دو پسر 17 و 21 ساله قربانیان این ماجرای تکان دهنده بازداشت شدند و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت تکان دهنده آتش افروزان سنگدل !

جنایت تکان دهنده آتش افروزان سنگدل !