مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:352024-01-13اجتماعي

مالچ پاشی در محدوده مناطق محیط زیست انجام نمی شود


مدیرکل امور بیابان و مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص مالچ پاشی در غرب کرخه، گفت: فعالیت های مالچ پاشی به هیچ وجه در محدوده مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و مناطق چهارگانه مرتبط انجام نمی شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل امور بیابان و مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص مالچ پاشی در غرب کرخه، گفت: فعالیت های مالچ پاشی به هیچ وجه در محدوده مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست و مناطق چهارگانه مرتبط انجام نمی شود.

وحید جعفریان در گفت و گو با ایسنا در خصوص مالچ پاشی و استقرار کارگاه مالچ پاشی در منطقه خسرج (غرب کرخه)، اظهار کرد: در محدوده تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در مناطق چهارگانه هیچگونه اقدام و دستکاری برای تثبیت ماسه های روان انجام نمی شود زیرا حفظ شرایط طبیعی منطقه یکی از ملاحظات مندرج در مناطق چهارگانه محیط زیست است و پروژه های مالچ پاشی در این مناطق قرار ندارند؛ بنابراین در محدوده محیط زیست چنین فعالیتی نمی شود و محدوده فعالیت مالچ پاشی به هیچ وجه ارتباطی با مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست ندارد.

وی با اشاره به مطرح شدن عدم صدور مجوز از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان برای مالچ پاشی افزود: فعالیت های مالچ پاشی به هیچ وجه در محدوده مناطق تحت مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالچ پاشی در محدوده مناطق محیط زیست انجام نمی شود

مالچ پاشی در محدوده مناطق محیط زیست انجام نمی شود