مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:502024-01-12سياسي

خانواده ها به تلاوت دسته جمعی قرآن اهتمام داشته باشند


دانش آموخته علوم قرآنی پایبندی به تلاوت قرآن بویژه به صورت دسته جمعی و همراه با اعضای خانواده، از رسانه ها و بویژه رسانه ملی خواست با تولید محتوا و میان برنامه هایی شبیه میان برنامه ارائه احکام، - طاهره روحانی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که به عنوان یک بانوی خانه دار در مسابقات قرآن کریم شرکت می کند خاطر نشان کرد: لطف خدا بود که مرا به سمت و سوی قرآن کشاند و البته توجه خانواده نیز در این امر بی تأثیر نبود.

وی با بیان این که از شهرستان مرودشت استان فارس به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن کریم در قم راه یافته است افزود: علاقه به قرآن و آموختن معارف قرآنی سبب شد تا رشته علوم قرآنی را در دانشگاه دنبال کنم.

وی با تصریح بر این که تک تک آیات نورانی قرآن، درس زندگی است ادامه داد: تردیدی نیست که انسان می تواند از هر بار خواندن قرآن، نکات جدیدی بیاموزد و در زندگی خود به کار گیرد.

روحانی پور با تأکید بر این که باید با آیات قرآن در طول زندگی مأنوس بود اضافه کرد: همه فعالان قرآنی و افراد آشنا به معارف قرآن می توانند نکات درس آموز آیات قرآن را در خانواده های خود ترویج و به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه کمک کنند.

وی درباره دیگر راهکارهای ترویج معارف و فرهنگ قرآن در جامعه گفت: طرح های متنوعی از سوی نهادهای مختلف در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها به تلاوت دسته جمعی قرآن اهتمام داشته باشند

خانواده ها به تلاوت دسته جمعی قرآن اهتمام داشته باشند