مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:002024-01-03سياسي

فرماندار سنندج: اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود


فرماندار سنندج اخلاص را از ویژگی های شاخص و مهم شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: لازمه حرکت در مسیر مکتب شهید سلیمانی کار کردن برای رضای پروردگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری صبح امروز در ویژه برنامه شهید القدس در اداره کل کتابخانه های استان کردستان اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل از اوایل تاریخ بشریت بین هابیل و قابیل شکل گرفت و تا آخر زمان ادامه دارد.

وی افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز در راستای جنگ بین حق و باطل به سرکردگی تمامی دنیای کفر و استکبار جنگی تمام عیار به کشور ما تحمیل شد که با هنرنمایی و رهبری حضرت امام راحل تهدید بزرگ جنگ تحمیلی به فرصت دفاع مقدس تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در مکتب دفاع مقدس انسان های بزرگی از جمله شهید سلیمانی پرورش یافتند که نه تنها جغرافیای ایران اسلامی بلکه جغرافیای جهان اسلام و کل بشریت را تحت شعاع خود قرار دادند.

فرماندار سنندج شهید سلیمانی را پرورش یافته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب و در روزهای آغازین دفاع مقدس، جوانی از خطه کرمان پای در میدان نبرد گذاشت که طی چهل سال با بهره گیری از ایمان، شجاعت، هوشمندی و تیزبینی خود، به گونه ای در مسیر کمال پیش رفت که سرانجام سکه تأسیس یک مکتب به نام او توسط مقام معظم رهبری زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سنندج: اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود

فرماندار سنندج: اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود