مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 23:052023-12-30سياسي

آماده سازی مسیر تردد جدید برای روستای علی آباد چمستان


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، گفت: پل جدید روستای علی آباد به صورت موقت اجرایی شده است و برای تردد هفته پیش رو بازگشایی می شود.

- ایسنا/مازندران سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، گفت: پل جدید روستای علی آباد به صورت موقت اجرایی شده است و برای تردد هفته پیش رو بازگشایی می شود.

احمد توکلی درباره آخرین وضعیت عمرانی در چمستان نور پس از سیل ماه گذشته در این شهرستان، شامگاه شنبه، 9 دی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از تخریب پل روستای علی آباد چمستان، دستور بازگشایی مسیر جدید روستا داده شد و عملیات اجرایی از فردای پس از سیل آغاز شد.

وی افزود: با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، و دیگر دستگاه ها، اجرای پل موقت به سرعت و در چند روز انجام پذیرفت و هفته پیش رو بازگشایی می شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از جانمایی 9 شاخه لوله آزبست در مجموع به طول 45 متر در عرض رودخانه روستای علی آباد خبر داد و گفت: برای تثبیت و پایداری لوله ها در زمان بارندگی سیل آسا، 80 متر مکعب بتن ریزی مسلح مش گذاری شده انجام پذیرفت.

توکلی طول پل موقت روستای علی آباد بخش چمستان را 17متر و عرض آن را حدود 5 متر اعلام و یادآور شد: برای پایداری پل و جلوگیری از نفوذ روان آب و سیل آب، چهارطرف آن گشواره سنگ و ملاتی اجرایی شد و تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مسیر تردد جدید برای روستای علی آباد چمستان

آماده سازی مسیر تردد جدید برای روستای علی آباد چمستان