مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:152023-12-24اقتصادي

اظهارات خلاف واقع و سند محکومیت روحانی


کاری که دولت روحانی در قالب تحمیل تورم 60 درصدی به مردم و هفت تا ده برابر کردن قیمت ارز و سکه و طلا و مسکن و بسیاری از اقلام دیگر کرد، یک رکورد بد اقتصادی بود که دولت مرحوم هاشمی با رکورد تورم نزدیک 50 درصد را روسفید کرد.

- فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: رییس دولت سابق می گوید: ما با مشکلاتی مواجه بودیم که برخی از آن ها در طول قرن اخیر سابقه نداشت.

آقای روحانی، در دیدار با جمعی از روحانیون گفته است: اقلیتی که امروز حاکم است می خواهد انتخابات حداقلی باشد تا رأی آن ها تضمین شود.

می گویند حکومت دست ما افتاده و باید نگه داریم، اگر در انتخابات مردم نیایند هم به ما ارتباطی ندارد؛ مشارکت 20 یا 30 درصد باشد هم از نظر آن ها پذیرفته است اما این خیانت به نظام است.

در انتخابات ترکیه 88 درصد واجدان شرایط پای صندوق رأی رفتند، حالا چطور ما بخواهیم انتخاباتی برگزار کنیم که مشارکت آن 30 یا 35 درصد باشد؟ روحانی با اشاره به اینکه نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد عمده مشکلات مردم اقتصادی است، اظهار داشت: علی رغم آنکه دولت فعلی با مشکلات دولت های یازدهم و دوازدهم مواجه نیست، ولی شرایط زندگی مردم به مراتب بدتر شده.

ما با مشکلاتی مواجه بودیم که برخی از آن ها در طول قرن اخیر سابقه نداشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات خلاف واقع و سند محکومیت روحانی

اظهارات خلاف واقع و سند محکومیت روحانی