مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:052023-12-25ورزشي

قهرمان جام حذفی تنیس مشخص شد


البرز گاز کیش عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی تنیس را تصاحب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آخرین روز رقابت های جام حذفی آقایان ( جام خلیج فارس ) در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار و تیم های البرز گاز کیش و الکت برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی از تیم البرز گاز کیش با نتیجه 4-6 و 3-6 سامیار الیاسی از تیم الکت را شکست داد و در دومین مسابقه انفرادی دنیس کلاک از تیم البرز گاز کیش با نتیجه 2 بر صفر بوگدان بوبرو را از پیش رو برداشت تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کیش به پایان برسد.

در نخستین دیدار بازی رده بندی معین معظم از تیم رعد پدافند ارتش با نتیجه 2 بر یک مغلوب آندره چپلف از تیم نیرو تابلو ریلی شد و در دومین دیدار بخش انفرادی علی یزدانی با نتیجه 1-6 و 2-6 مقابل امیر حسین بادی به برتری رسید تا تکلیف تیم سوم مسابقات در دونفره مشخص شود.

در بخش دونفره این مسابقات تیم  تیم رعد پدافند موفق شد با نتیجه 2 بر صفر ارتش نیرو تابلو ریلی را شکست دهد.

به این ترتیب این مسابقات که با حضور 129 تیم از استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ،اردبیل ، اصفهان ، البرز ، بوشهر ، تهران ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ،سیستان و بلوچستان ، فارس ، قم ، کرمان ، گیلان ، مازندران، هرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان جام حذفی تنیس مشخص شد

قهرمان جام حذفی تنیس مشخص شد