مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:152024-01-02اقتصادي

بهره مندی مردم سیستان و بلوچستان از خدمات معیشتی و درمانی هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 10 هزار نفر از شهروندان این استان امسال با اجرای 20 طرح حمایتی - معیشتی از خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 10 هزار نفر از شهروندان این استان امسال با اجرای 20 طرح حمایتی - معیشتی از خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر بهره مند شدند.

سیدمحمدمهدی سجادی شامگاه دوشنبه در مراسم توزیع بسته های معیشتی این اداره افزود: ارزش طرح های اجرا شده این مدت بیش از 17 میلیار ریال بوده که در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 72 تانکر آب برای خانواده های دارای تنش آبی در مناطق کم برخوردار و 45 دستگاه ویلچر بین بیماران نیازمند استان تهیه و توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ارزش این اقلام را بیش از 200 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام توسط خیران داوطلب تهیه شد.

وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه درمان مددجویان نهادهای حمایتی گفت: با تشکیل 196 پرونده حمایتی در استان سه میلیارد و 993 میلیون ریال کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی مردم سیستان و بلوچستان از خدمات معیشتی و درمانی هلال احمر

بهره مندی مردم سیستان و بلوچستان از خدمات معیشتی و درمانی هلال احمر