مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:402024-01-13بين الملل

رسانه های اسراییلی: حماس برای جشن پیروزی در غزه آماده می شود


رسانه های اسراییلی با اعتراف به «دست نیافتنی بودن هدف نابودی حماس در غزه» با وجود کمک اطلاعاتی و نظامی آمریکا، از بنیامین نتانیاهو خواستند که راهی کم خسارت برای اعتراف به شکست بیابد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس، غزه بیروت نیست و السنوار عرفات نیست، او دنبال پناهندگی در تبعید نیست، بلکه برای جشن پیروزی در غزه آماده می شود .

 نویسنده اسراییلی ناحوم برنیع با این جملات در یادداشتی با تیتر همزیستی با شکست در روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که طرف اسراییلی پذیرفته باید به دستاوردهای محدود جنگی که 100 روز از آغاز آن می گذرد، بسنده کند.

    رسانه های اسراییلی، این روزها با انتشار گزارش های متعدد از ضرورت اعتراف تل آویو به شکست در غزه و جلوگیری از خسارت ها و هزینه های بیشتر می نویسند و در عین حال می گویند چالش کنونی نتانیاهو این است که باید به گونه ای شکاف بین انتظارات غیرمسؤولانه ای که ایجاد کرده و تصمیمات دشواری که امروز باید بگیرد را پر کند .

  تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص عاموس هارییل با اشاره به از هم پاشیدگی کابینه اسراییل و ضعف در اداره جنگ کنونی غزه، نوشت روحیه مبارزاتی جنبش حماس همچنان پابرجاست و ارتش اسراییل همچنان از تحقق اهداف اعلامی اش و ثبت یک پیروزی برای خود دور است و در چنین شرایطی در حال بیرون کشیدن نیروهایش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های اسراییلی: حماس برای جشن پیروزی در غزه آماده می شود

رسانه های اسراییلی: حماس برای جشن پیروزی در غزه آماده می شود