مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:152024-01-20بين الملل

اصابت 10 موشک به پایگاه عین الاسد


شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود درباره حمله به پایگاه عین الاسد گزارش داد: طبق ارزیابی های اولیه پایگاه عین الاسد از چند جهت هدف موشک های سنگین قرار گرفت.

- یک شبکه خبری با اشاره به حملات امروز به پایگاه نظامی آمریکا در عراق نوشت: در پی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه نظامی عین الاسد در اربیل، بیش از 10 موشک سنگین به این پایگاه اصابت کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود درباره حمله به پایگاه عین الاسد گزارش داد: طبق ارزیابی های اولیه پایگاه عین الاسد از چند جهت هدف موشک های سنگین قرار گرفت.

  این منابع گزارش دادند: دست کم 10 موشک به اطراف پایگاه عین الاسد و بخش استقرار نیروهای آمریکا اصابت کرد و چند موشک نیز رهگیری شد.

  این منابع همچنین گفتند که این حمله و انفجارهای ناشی از آن شدیدترین حمله از ابتدای حملات به پایگاه های آمریکایی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون بوده است.

  در همین راستا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد در حمله امروز به پایگاه عین الاسد که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند، از موشک بالستیک استفاده شده است.

  این مقام آمریکایی همچنین به زخمی شدن چند نظامی کشورش در این حمله اذعان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصابت 10 موشک به پایگاه عین الاسد

اصابت 10 موشک به پایگاه عین الاسد