مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 07:152024-01-17بين الملل

پوتین: در انتخابات گذشته ریاست‎جمهوری آمریکا تقلب شد


ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه سه شنبه بدون توضیح بیشتر در مورد اینکه درباره کدام یک از انتخابات های آمریکا سخن می گوید، در اظهاراتی گفت: در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا از طریق رأی گیری پستی تقلب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، پوتین که قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس سال جاری میلادی در روسیه برای یک دوره 6 ساله نامزد شود، با بیان اینکه در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا تقلب شد، افزود: هواداران یکی از نامزدهای آن انتخابات، برگه های رأی را به قیمت 10 دلار خریدند، آنها را پر کردند و بدون نظارت ناظران به صندوق های پستی انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا پیش تر و بعد از گذشت 2 سال همچنان نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را به رسمیت نشناخته و دوباره در نظر داشت درصورتی که نتیجه آرا در انتخابات میان دوره ای به دلخواه وی و هم حزبی هایش نباشد، آن را از هم اکنون و پیشاپیش مخدوش جلوه دهد.

تارنمای شبکه خبری سی ان ان با پرداختن به این موضوع در تیتری، نوشت: ترامپ و دیگر جمهوری خواهان از هم اکنون نتایج انتخابات میان دوره ای را مورد تردید قرار داده اند.

در این گزارش آمده است: ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا از هم اکنون مشروع بودن نتایج انتخابات میان دوره ای به خصوص در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: در انتخابات گذشته ریاست‎جمهوری آمریکا تقلب شد

پوتین: در انتخابات گذشته ریاست‎جمهوری آمریکا تقلب شد