مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:352023-12-26اقتصادي

پیش بینی تولید 5.2 میلیون قطعه ماهی زینتی در همدان


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پیش بینی تولید پنج میلیون و 200 هزار ماهیان زینتی در استان خبر داد و گفت: طبق نقشه راه کشاورزی، - ایسنا/همدان مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پیش بینی تولید پنج میلیون و 200 هزار ماهیان زینتی در استان خبر داد و گفت: طبق نقشه راه کشاورزی، این میزان به 10 میلیون و 200 هزار قطعه افزایش پیدا می کند.

احمد بختیاری با ارائه گزارشی در بخش پرورش ماهیان زینتی در استان، با اشاره به تعداد واحدهای فعال پرورش ماهیان زینتی و زالوی طبی، اظهارکرد: در حال حاضر 67 واحد پرورش ماهیان زینتی و سه واحد مجوزدار تکثیر و پرورش زالوی طبی در استان فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، وی با بیان اینکه پیش بینی تولید زالوی طبی تا پایان سال 400 هزار قطعه و پیش بینی تولید ماهیان زینتی تا مرز پنج میلیون و 200 هزار قطعه است، افزود: این میزان نشان از روند افزایشی تولیدات ماهیان زینتی در استان دارد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان در ادامه یادآور شد: تولیدات واحدهای پرورش زالوی طبی به ویژه در بخش های درمانی و بهداشتی و ماهیان زینتی بازار صادراتی دارد به طوری که غیرمستقیم به کشورهای عراق، ترکیه، ازبکستان و دیگر مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 5.2 میلیون قطعه ماهی زینتی در همدان

پیش بینی تولید 5.2 میلیون قطعه ماهی زینتی در همدان