مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:552024-01-02سياسي

نویسنده می تواند نقش موثر و هوشمندانه ای در مقابل هجمه ها علیه نوجوانان داشته باشد


باتوجه به شرایط فعلی جامعه و هجمه هایی که علیه نوجوانان وجود دارد، یک نویسنده ایرانی به خصوص یک نویسنده خانم ایرانی می تواند به عنوان کسی که کلمه و نوشتن بلد است و می داند چطور جملات را کنار هم بچیند نقش موثر و هوشمندانه ای داشته باشد.

- ایسنا/زنجان نویسنده کتاب تورجان گفت: باتوجه به شرایط فعلی جامعه و هجمه هایی که علیه نوجوانان وجود دارد، یک نویسنده ایرانی به خصوص یک نویسنده خانم ایرانی می تواند به عنوان کسی که کلمه و نوشتن بلد است و می داند چطور جملات را کنار هم بچیند نقش موثر و هوشمندانه ای داشته باشد.

معصومه دین محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره نویسندگی در حوزه اجتماعی، اظهار کرد: مشخص است که نوشتارهای به شکل مکتوب قطعا راه خود را خواهند یافت و در مسیر فرهنگ سازی و اصلاح امور جامعه قرار خواهند گرفت.

ممکن است اخیرا فضای مجازی حافظه ما را کمی کوتاه مدت کرده باشد به این صورت که سریع بخوانیم و به سرعت فراموش کنیم اما مطمئن هستم تاثیر کتاب در این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری است.

وی با اشاره به نشست نهاد کتابخانه های عمومی با خسرو باباخانی درباره کتاب ویولون زن روی پل و دیده شدن کتاب و تاثیرات آن در جامعه، افزود: تاثیر کتاب در حوزه جلوگیری از آسیب های اجتماعی واضح بوده و قطعا تاثیرات زیادی دارد، شاید برخی مواقع به قدری در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده می تواند نقش موثر و هوشمندانه ای در مقابل هجمه ها علیه نوجوانان داشته باشد

نویسنده می تواند نقش موثر و هوشمندانه ای در مقابل هجمه ها علیه نوجوانان داشته باشد