مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 15:552024-01-09اقتصادي

مدیرعامل مرکز مبادله ارز: همه تقاضاهای ارز را پوشش می دهیم


مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا ایران گفت: تلاش ما این است که همه تقاضاهای مؤثر و واقعی ارز را در مرکز مبادله پاسخ دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع حکمرانی ارزی، ثبات و رونق اقتصادی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد.

در این مراسم علی سعیدی مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا با بیان اینکه تلاش می کنیم همه تقاضاهای واقعی و مؤثر ارزی را در این مرکز پاسخ می دهیم، گفت: ما همچنین از ابزارهایی مانند پیمان آتی ارزی و اوراق سلف ارزی در این بازار استفاده می کنیم.

مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلا ایران گفت: تلاش ما این است که مرکز مبادله ارزی به مرجعیت تعیین قیمت و قیمت نهایی ارز برسد و همه مردم برای تقاضاهای خود مراجعه کنند و این مرجعیت را قبول داشته باشند.

سعیدی این را هم گفت: مرکز مبادله ارزی می خواهد ارز برای تقاضاهای واقعی را تأمین کند و به پیش بینی پذیری نرخ ارز و اقتصاد کمک کند در عین حال نیازهای ارزی جامعه را هم پاسخ دهد تا بدین وسیله مراجعه به بازار غیررسمی کمتر شود.

وی همچنین با بیان اینکه هیجانات و ترس از آینده موجب نوسان قیمت ارز می شود، گفت: بین دلار و یورو هم همواره نوساناتی وجود دارد اما مهم این است که این نوسانات را چگونه مدیریت کنیم و آینده برای فعالان اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل مرکز مبادله ارز: همه تقاضاهای ارز را پوشش می دهیم

مدیرعامل مرکز مبادله ارز: همه تقاضاهای ارز را پوشش می دهیم