مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:552024-01-16فرهنگي

انجمن ادبی لرستان می تواند زمینه ظهور چهره های جدید را فراهم کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه انجمن ادبی می تواند زمینه ظهور چهره های جدید را فراهم کند، گفت: در این انجمن نوقلمان و ارتقای دانش فنی انجمن، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه انجمن ادبی می تواند زمینه ظهور چهره های جدید را فراهم کند، گفت: در این انجمن نوقلمان و ارتقای دانش فنی انجمن، تولیدات ادبی در استان شناسایی و پرورش داده می شود.

اعظم روانشاد 26 دی ماه در مراسم معارفه مسئول انجمن ادبی لرستان گفت: این انجمن یکی از قدیمی ترین انجمن های لرستان است که در دهه 60 بهترین فعالیت خود را با حضور بزرگان ادبیات این استان داشته و اینک همان بزرگان هسته اولیه انجمن ادبی را در کنار جوانان تشکیل داده اند و انتخابات انجمن به زودی برگزار می شود که فعالیت های ادبی و تولیدی خود را در قالب انجمن ادامه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه دولت در جذب و شناسایی رویش های جدید اهتمام جدی دارد، افزود: تداوم حیات فرهنگی هر جامعه وابسته به فعالیت های انجمن های فرهنگی هنری است.

وی با بیان اینکه انجمن ها موتور پیشران امور در همه زمینه ها هستند، ادامه داد: شرط اساسی در این زمینه ساختار مناسب برای فعالیت های همدلانه و همسو است و در این صورت با هم افزایی اتفاقات خوبی رقم خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن ادبی لرستان می تواند زمینه ظهور چهره های جدید را فراهم کند

انجمن ادبی لرستان می تواند زمینه ظهور چهره های جدید را فراهم کند