مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:052024-01-05سياسي

پیام تسلیت ترکمنستان به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران


رهبر ملی و رییس جمهوری ترکمنستان در پیام هایی جداگانه حمله تروریستی در کرمان را به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران تسلیت گفته و با بازماندگان ابراز همدلی کردند.

- رهبر ملی و رییس جمهوری ترکمنستان در پیام هایی جداگانه حمله تروریستی در کرمان را به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران تسلیت گفته و با بازماندگان ابراز همدلی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حمله تروریستی در کرمان، قربانقلی بردی محمداف رهبر ملی ترکمنستان و رییس مجلس خلق مصلحتی این کشور تسلیت عمیق خود را به حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، مقام معظم رهبری ایران، ابراز داشت.

ترکمنستان تودی در این باره گزارش داد که بردی محمداف به نیابت از مجلس خلق مصلحتی و از جانب خود عمیقا، در این موقعیت دشوار برای خانواده ها و دوستان قربانیان ابراز همدلی و حمایت کرده و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع کرد.

افزون بر این، سردار بردی محمداف تسلیت عمیق خود را به سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران و ملت دوست کشور همسایه ایران در پی این حمله تروریستی اعلام کرد.

رییس جمهوری ترکمنستان در پیام خود، با خانواده ها و دوستان شهدای این حمله، عمیقا، ابراز هم دلی و حمایت کرده و برای محروحان آرزوی بهبودی سریع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت ترکمنستان به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران

پیام تسلیت ترکمنستان به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران