مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:552024-01-02اقتصادي

رسیدگی به بیش از 5000 تقاضای مردم گلستان در حوزه اشتغال و تسهیلات بانکی


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان، 5 هزار و 387 تقاضا به نمایندگان تام اختیار رییس جمهور در خصوص حوزه اداره کل تعاون واصل و رسیدگی شد که اغلب آنها در خصوص اشتغال، - حسینعلی خواجه مظفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در سفر اول رییس جمهور به استان گلستان مبلغ 150 میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی قرض الحسنه و مبلغ 40 میلیارد تومان در قالب تسهیلات مشاغل خانگی با کارمزد چهار درصد برای حوزه تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان مصوب شد که تاکنون 150 میلیارد تومان آن تخصیص و پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: تمرکز سفر دوم رییس جمهور بیشتر در پروژه های عمرانی بود و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با حضور نمایندگان تام اختیار وزارتخانه تلاش داشتند تا به درخواست ها و تقاضاهای مردم رسیدگی کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و 387 مورد درخواست بصورت نامه و مکتوب و 4 هزار درخواست از طریق مرکز سامد در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ثبت شده است.

وی گفت: در مجموع 5 هزار و 387 درخواست مربوط به این حوزه ثبت شده که اغلب آنها مربوط به اشتغال، تسهیلات بانکی، روابط کارگری و مشکلات حوزه یارانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از 5000 تقاضای مردم گلستان در حوزه اشتغال و تسهیلات بانکی

رسیدگی به بیش از 5000 تقاضای مردم گلستان در حوزه اشتغال و تسهیلات بانکی