مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:152024-01-03اقتصادي

فرماندار قشم: قوانین گمرکی باید تسهیلگر تولید و تجارت باشد


قوانین گمرکی بویژه در قشم باید تسهیلگر مسیر سرمایه گذاری، تولید و تجارت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اعضای هیات مدیره و موسسین شرکت تعاونی خانه تجارت امید قشم با فرماندار شهرستان قشم دیدار و از پیگیری های وی در راستای تسهیل واردات و امور گمرکی جزیره قشم تقدیر و تشکر کردند.

  دکتر محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم در این دیدار اظهار داشت: معضل واردات یکی از مسائل اصلی تجارت در جزیره قشم است که با پیگیری های انجام شده امید می رود شاهد رونق تجارت باشیم.

  وی افزود: مردم بومی جزیره قشم در طول تاریخ سبقه تجارت دارند و قوانین مربوط به امور گمرکی و تجاری باید تسهیلگر مسیر سرمایه گذاری، تولید، بازرگانی و امیدآفرین باشد.

    فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تشکل های رسمی همچون خانه تجارت امید قشم که جامعه بازرگانان و تجار را نمایندگی می کنند نقش به سزایی در تسهیل روند واردات-صادرات دارند.

  محمدحسینی ادامه داد: بر پایه رایزنی هایی که در مرکز کشور انجام شده نیاز است برخی از قوانینی که در جزیره قشم درحال اجراست و ممکن است به خاطر شرایط ویژه جزیره بر بسیاری از کسب وکارها تاثیر منفی داشته باشد با ماده و تبصره های قانونی اصلاح شده و فرآیندهای تجاری تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قشم: قوانین گمرکی باید تسهیلگر تولید و تجارت باشد

فرماندار قشم: قوانین گمرکی باید تسهیلگر تولید و تجارت باشد