مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:002024-01-08سياسي

اسناد جدید می تواند شرایط صلاحیت ها را تغییر دهد


اسناد جدیدی که از داوطلبان به دست می آید، ممکن است وضعیت آن ها را تغییر دهد؛ یعنی اگر در گذشته تأیید شده، رد شود و یا عکس آن صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برنامه صف اول با موضوع شورای نگهبان؛ ضرورت سلامت انتخابات؛ مشارکت حداکثری و حقوق داوطلبان میزبان  سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان برگزار شد.

سوال: این روز ها خبر های انتخابات هر روز دارد از جدی تر شدن رسیدن به مراحل پایانی حکایت می کند.

در واقع هرچه که نزدیک تر می شویم خبر هایی که می آید نشان دهنده واقعی تر شدن و جدی تر شدن این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی است و از امروز مهلت های سه روزه داوطلبانی که صلاحیتشان در هیئت های نظارت استانی تایید یا احراز نشده است آغاز شده و ما از الان بیشتر میهمانانی خواهیم داشت که درباره انتخابات صحبت کنند.

امشب در خدمت آقای ره پیک هستیم قائم مقام دبیر محترم شورای نگهبان، آقای ره پیک بفرمایید که این فرصت سه روزه ای که از امروز شروع شده به چه معنا است و چه اتفاقی قرار است در این سه روز بیفتد؟ ره پیک: همانطور که مستحضر هستید بعد از تصویب اصلاحات قانون انتخابات بعضی از فرایند ها به برگزاری انتخابات و مقدمات برگزاری انتخابات اضافه شد و برخی از فرایند ها باقی ماند با تغییراتی از جهت مثلاً زمان، مدت، مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد جدید می تواند شرایط صلاحیت ها را تغییر دهد

اسناد جدید می تواند شرایط صلاحیت ها را تغییر دهد