مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:352023-12-31بين الملل

روسیه: غرب به ‎دنبال تصرف غیرقانونی قدرت در صربستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد غرب تمایلی به پذیرش نتیجه انتخابات در صربستان و میزان حمایت عمومی از الکساندر ووچیچ، - وزیر خارجه روسیه با اشاره به تظاهرات اخیر مخالفان غرب گرای رییس جمهور صربستان اعلام کرد که غرب گراها نتیجه انتخابات را نمی پذیرند و از طریق آشوب خیابانی به دنبال تصرف غیرقانونی قدرت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد غرب تمایلی به پذیرش نتیجه انتخابات در صربستان و میزان حمایت عمومی از الکساندر ووچیچ، رییس جمهور این کشور ندارد و هم اکنون در حال تلاش برای سازمان دهی برای تصرف غیرقانونی قدرت هستند.

وزیر خارجه روسیه دراین باره گفت: رویداد های بلگراد تلاش دیگری برای سازماندهی تصرف غیرقانونی قدرت است.

ظاهراً همه در غرب حاضر نیستند این واقعیت را بپذیرند که رای دهندگان در صربستان از رییس جمهور الکساندر ووچیچ و مسیر سیاسی او در انتخابات حمایت کردند.

این دیپلمات ارشد روسی افزود که مردم صربستان به کودتای 2014 در اوکراین توجه دارند و این توضیح می دهد که چرا تعداد معترضان (در خیابان های بلگراد) نسبتاً کم است - فقط چند صد نفر وی با اشاره به تظاهرات مخالفان حزب ووچیح علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: غرب به ‎دنبال تصرف غیرقانونی قدرت در صربستان است

روسیه: غرب به ‎دنبال تصرف غیرقانونی قدرت در صربستان است