مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 13:202024-01-05سياسي

حادثه تروریستی کرمان بیانگر عمق دشمنی با ملت ایران است


دشمنان ایران و ملت ما با انفجار بمب در مسیر زوار شهید سلیمانی بار دیگر چهره کریه و سیاه و عمق دشمنی خود نسبت به ملت ایران و انقلاب نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا معروف خالدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل ها شهید سلیمانی، با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: به شدت جنایت ددمنشانه ای که توسط داعشیان و دست نشانده های استکبار در کرمان منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد را محکوم می کنیم.

امام جمعه موقت سنندج اضافه کرد: ترور و چنین اقدامات تروریستی نشان از ضعف دشمنان در برابر اقتدار ایران است چون نمی توانند رودررو به جنگ ما بیایند ناچار دست به اقدامات کور و ترور می زنند.

ماموستا خالدی با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد تفرقه و ضربه زدن به مسلمانان است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که رژیم غاصب صهیونیستی در غزه مسلمانان بی گناه از زن و مرد و کودک را به خاک و خون می کشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنی داشمنان تمامی ندارد و برای رسیدن به اهداف خود علیه اسلام ناب محمدی دست به هر نوع توطئه ای می زنند، عنوان کرد: دشمنان کوردل ایران و ملت ما با انفجار بمب در مسیر زوار شهید سلیمانی بار دیگر چهره کریه و سیاه و عمق دشمنی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کرمان بیانگر عمق دشمنی با ملت ایران است

حادثه تروریستی کرمان بیانگر عمق دشمنی با ملت ایران است